Og³oszenie | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tytu³ panelu
Tre¶æ i obrazek naszego panelu:
Napisz odpowiedźPodgląd wątku (najnowsze pierwsze)
Mi z kolei przeszkadza i czynnik przewagi i pisanie ciosów za rywala. Wiem, ¿e to ma pomóc w bardziej realistycznym wygl±dzie pojedynków, no ale czemu mamy pisaæ równie¿ ataki rywala, skoro przegra³ K£/OS czy co tam chcecie.
Hmm... dobrze prawisz kolego, pomy¶lê o tym.
Ja nie twierdzê, ¿e s± tam same wady. Dlatego napisa³em, ¿e ten pomys³ jest 's³aby', a nie 'beznadziejny'. Zalet± jest niew±tpliwie okre¶lanie tego na co mo¿emy sobie pozwoliæ w pisaniu nastêpnego posta, ale tutaj mam inny pomys³. Mianowicie proponujê, aby sêdziowie zamiast pisania tego '2/4, 3/4' ustalali nam maksymaln± ilo¶æ ataków na naszego przeciwnika w nastepnym po¶cie, oraz minimaln± ilo¶æ 'kontr' lub 'ataków' naszego oponenta na nas (oczywi¶cie czasem to mo¿e wynosiæ 0). W skrócie- sêdzia zamiast okre¶laæ wspó³czynnika dominacji okre¶la³by limit ataków obu stron w nastêpnym po¶cie. Mo¿na te¿ to zastosowaæ przy niektórych kto ³adniej. Na przyk³ad osoba, która dominowa³a ca³y czas mo¿e wykonaæ 5 ataków, a druga tylko 2...
Wspó³czynnik przewagi ma wnosiæ do pojedynku trochê nieprzewidywalno¶ci i pewn± sprawiedliwo¶æ. Normalnie nie ma znaczenia, czy bêd±c ME'erem, walczysz z go¶ciem na poziomie jobbera, czy z równym sobie rywalem - pojedynek bêdzie tak samo wyrównany. Z drugiej strony, kiedy w jednej konfrontacji postów mia¿d¿ymy rywala, a w drugiej przegrywamy minimalnie, powinni¶my mimo wszystko wygraæ pojedynek, a to bez owej rzeczy jest niemo¿liwe. Wed³ug mnie wiêc wspó³czynnik teorytycznie wnosi co¶ do walki, choæ w praktyce jeszcze nie zawsze siê na to patrzy, a dla niektórych userów jest to nadzwyczaj skomplikowane... có¿, dlatego tutaj mam dylemat.
Akurat to jest dobre. Dodaje sporo realizmu do walki i potem ³adniej to siê czyta. Jednak usun±³bym tê przewagê 2/4, 3/4 i tak dalej... to po pierwszr utrudnia pracê sêdziów, a po drugie mo¿e powodowa wiele konfliktów bo dla przyk³adu dwóch sêdziów zgadza siê ze sob± je¿eli chodzi o wynik, ale nie je¿eli chodzi o przewagê... no i tu mamy problem.
Mi tam nie podoba siê pisanie ataków rywala ;x
Jak w temacie. Jeste¶my w fazie testowania i chcemy wiedzieæ, co wy o tym s±dzicie. |